  • 1. Data: 2004-11-03 11:53:35
    Temat: 7% VAT remont?
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Chce przeprowadzic remont w mieszkaniu. Slyszalam, ze moge zatrudnic firme,
    ktorej zlece wszystko, wlacznie z zakupem bialego montazu. W takim wypadku
    nie bede musiala placic 22% VAT za niektore przedmity, opodatkowane obecnie
    ta stawka. Ale jak w takim razie bedzie wygladala faktura, wystawiona dla
    mnie przez firme. Firma obciazy mnie 22% VATem, a po uzyskaniu 15% roznicy
    od US, zwroci mi te pieniadze, czy ja zaplace 7%, a firma otrzyma zwrot
    roznicy od USu? sorki za chaos, ale nie potrafilam lepiej tego wyjasnic.
    A.

  • 2. Data: 2004-11-03 13:59:32
    Temat: Re: 7% VAT remont?
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/3/2004 12:53 PM, Użytkownik Asiunia napisał:
    > ja zaplace 7%, a firma otrzyma zwrot
    > roznicy od USu?

    właśnie tak

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2004-11-04 12:42:30
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    du hast mich gefragt pisze:

    > właśnie tak

    Pod warunkiem,z e znajdziesz taka firme..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-11-04 14:16:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Pod warunkiem,z e znajdziesz taka firme..

    Bogus, czyżbyś uważał że nie znajdzie na rynku firmy która po pierwsze
    robi remonty a po drugie wystawia faktury za owe remonty?????
    Bo tylko tyle potrzeba.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-11-04 16:24:07
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 lis o godzinie 15:16, na pl.soc.prawo.podatki, Maddy napisał(a):

    > Bogus, czyżbyś uważał że nie znajdzie na rynku firmy która po pierwsze
    > robi remonty a po drugie wystawia faktury za owe remonty?????
    > Bo tylko tyle potrzeba.

    Boguś pewnie nie zajarzył klimatu ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-11-04 18:40:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004, Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    >+ > właśnie tak
    >+
    >+ Pod warunkiem,z e znajdziesz taka firme..

    Oryginalne pytanie nie było o "sprzedaż materiałów
    z policzeniem VAT jak za usługę" - tam widzę "której
    zlecę wszystko". Jak rozumiem wykonawstwo...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)