  • Data: 2002-11-28 19:14:03
    Temat: Re: 8 proc. na zdrowie: składka podniesiona
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl>
    napisał w wiadomości
    news:as4mrc$l22$1@news.tpi.pl...
> [...]
    należy
    ubezpieczeń
    składka
    0,41%...

    > "Na teraz, i zawsze, i na wieki wieków, amen".
    Jak uchwalali to nie
    > wiedzieli że będą podnosić składkę? Ja uważam,
    że z pewnością wiedzieli i
    > dlatego uchwalili.

    Nie jestem przekonany co do aż takiej
    "dalekowzroczności ustalających" ale jezeli nie
    zmienia zapisu w powyzszym artykule to odliczamy
    nadal tyle samo.

    BTW, wszyscy się strasznie spieszą aby zdążyć do
    30 listopada ... prezydent zrezygnował z
    przysługujących 21 dni na rozpatrzenie ...ja tam
    kciuków za nich nie trzymam ;))

    pozdr.
    Sark