  • Data: 2004-01-17 21:54:33
    Temat: Re: Absurd czy ja czegoś nie rozumiem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401172123280.-98834891@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Mało, ja uważam że NIE WOLNO robić inaczej.
    > Art. 20.1 tak chętnie powoływany przez MDK wyraźnie stwierdza,
    > że "podatnik powinien wyodręnbnić".

    Wolno. Można zrezygnować z odliczenia w ogóle :-))

    > Bardzo proszę o komentarze - ze strony wszystkich :), w tym
    > twojej i księgowego :) ale również CEFa (który najwyraźniej
    > zaczął się poddawać nie wiem dlaczego)

    Jak pewnie pamiętasz ja w sprzedaży zwolnionej
    jestem raczej zielony. Zapoznałem się teraz.
    Moja specjalizacja to:
    jak mieć sprzedaż opodatkowaną przez kilka lat
    i nie zapłacić ani złotówki VAT :-))

    > Cezary, NA CO ? ;)

    Na to, że jak się chce mieć lub ma sprzedaż zwolnioną,
    to trzeba myśleć siedem razy przed i trzy razy po. :-)

    > To przeczytaj jeszcze "moje rozumienie" :)

    Bardzo kreatywne :)

    > Zauważ że "moja technologia" działa *DOKŁADNIE* na tej
    > samej zasadzie

    Wirtuozi doradztwa podatkowego
    wymyślą jeszcze ciekawsze rozwiązania.

    > A ja się nie zgadzam: wg mnie jest skopana zasada uznawania
    > zwolnionego ZAKUPU, bo to JEST bzdura :]

    To też.

    > Ale na protesty przeciw "strukturze" mam zawsze proste pytanie:
    > co w zamian ?

    Likwidacja instytucji sprzedaży zwolnionej.
    Tylko sprzedaż opodatkowana.
    Ale to by było za proste.

    > Za to ze mną byłeś w tej kwestii zgodny :)

    Tak. Ale jaka to wymyślna interpretacja :-)

    Pzdr