  • Data: 2003-12-31 12:46:18
    Temat: Re: Ah ta praca...
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, każda rada na to wiąże sie z ryzykiem że firma ne będzie
    > chciała juz Twojego męża więcej zatrudniać.
    >
    > Jeżeli może udowodnic że pracował po godzinach to może pójśc do Sądu
    Pracy.
    > Jeżeli ma rachunki za badania to dobrze byłoby o zwrot za nie zwrocic
    > sie na piśmie i zostawic sobie kserokopie rachunków. odmowa tez byłaby
    > podstawa do wystapienia do Sądu Pracy.

    Bardzo dziękuję za odpowiedź!

    Ta firma to wogóle jeden wielki przekrent, ponieważ to branża ochroniarska
    mają też nocne zmiany, za które -chyba nie muszę dodawać-nie mają żadnych
    dodatków, oprócz tego muszą łatać dziury na mundurach bo firma daje jeden
    mundur na "całe życie" więc nie ma mowy aby ktoś schudł lub przytył, a już
    nie daj Boże żeby mu się zniszczył! ;)

    I tym optymistycznym akcentem kończę moją opowieść :))))

    Serdecznie życzę wszystkim z grupy szczęścia zdrowia oraz jak najmniej
    doczynienia z takimi pracodawcami jak mojego męża!!!
    Aga