eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAktualizacja numeru rachunku a NIP - zmiana przepisow? › Re: Aktualizacja numeru rachunku, a NIP - zmiana przepisow?
  • Data: 2011-05-01 13:14:41
    Temat: Re: Aktualizacja numeru rachunku, a NIP - zmiana przepisow?
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No wiesz, "dajcie US podatnika, a już oni mu dop...... " ;-)

    BTW właśnie czytam wezwanie o "aktualizacji w ciągu 7 dni", i w
    dodatku "przedstawienia kopii umowy rachunku". a od lat główny nr jest ten
    sam, doszedł jedynie jakiś oszczędnościowy.

    Mają prawo żądać kopii umowy prowadzenia rachunku?

    Co do Twojej odpowiedzi:
    No tak, zwykle nawet każda najmniejsza lokata dostaje swój normalny pełny nr
    w formacie bankowym.
    Tylko weź idź i kop się z koniem :-(

    PS. Jakbyś jednak "literalnie znalazł" to daj znać ;-))

    -----

    > Wyobraź sobie dostawcę energii czy firmę telekomunikacyjną która dla
    każdego z miliona odbiorców ma osobne subkonto