  • 1. Data: 2006-01-03 18:27:06
    Temat: Allegro w koszty czy nie
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    Witajcie

    Jak sadzicie czy uslugi Allegro bezproblemowo mozna wrzucic w koszty czy US
    moze sie przyczepic.Na moje oko to usugi sklepu internetowego ale slyszalem
    poglady ze to podchodzi pod reklame,co Wy na to

    seba

  • 2. Data: 2006-01-03 18:47:17
    Temat: Re: Allegro w koszty czy nie
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    Użytkownik "seba" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > US moze sie przyczepic.Na moje oko to usugi sklepu internetowego ale
    > slyszalem poglady ze to podchodzi pod reklame,co Wy na to

    Witam
    wg. mnie to prawie jak oplata czynszu za lokalu,
    pozdrawiam Pawel

  • 3. Data: 2006-01-03 18:56:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <i...@a...pl> napisal(a):
    > Jak sadzicie czy uslugi Allegro bezproblemowo mozna wrzucic w koszty czy US
    > moze sie przyczepic.Na moje oko to usugi sklepu internetowego ale slyszalem
    > poglady ze to podchodzi pod reklame,co Wy na to

    To są usługi pośrednictwa - przecież masz napisane na fakturze. :) Taka
    prowizja po prostu. Przyczyniło się to pośrednictwo do uzyskania
    przychodu? Przyczyniło, zatem jest kosztem uzyskania tego przychodu. W
    czym problem?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-01-04 10:54:05
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > US moze sie przyczepic.Na moje oko to usugi sklepu internetowego ale
    > slyszalem poglady ze to podchodzi pod reklame,co Wy na to

    A gdyby nawet reklama, to internetowa, czyli masowa, więc spokojnie - koszta
    w 100%.
    Ale nie jest to reklama.

    SIM