    From: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja - drukarka, komputery
    Date: Fri, 24 Oct 2003 22:15:23 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Thu, 23 Oct 2003, Karol wrote:
    > [...]
    >

    > Czekaj.
    > Raz, to sugerujesz że mam rozważać dokonanie czegoś wbrew przepisom ? ;)
    > Dwa, to jeszcze zależy jaką kombinację rozważać.
    > Zdecydowanie "wrzucenia w koszt" żadna "podzielona na raty" amortyzacja
    > nie przebije, co chyba jasnym jest (poza przypadkiem kiedy mamy
    > stratę oczywiście).

    Nigdy nie lubiłem dywagacji czy "rozbudowa" WNiP jest mozliwa.

    > Natomiast jak miałeś na myśli że lepiej amortyzować "podwyższenie"
    > (z WP równym sumie starego WP i podwyższenia) niż samo "podwyższenie"
    > jako oddzielną "wartość" - to oczywiście :)
    > Ale z zapisków GP wynikało, że kupując upgrade mamy do wyboru
    > *wyłącznie*:

    A ja wyszedłem z założenia, że ustawy podatkowe nie zabraniają
    amortyzowac niższymi stawkami :-)

    > - uznanie że to nie jest "nowa wartość" i dać całość w KUP
    > - uznanie że to "nowa wartosć", a więc nie "podwyższenie"...
    > Owszem, uznaję że przy upgrade nakazującym nieużywanie starej
    > wersji (może i są takie) byłoby to bez sensu :(

    Ale jak to rozroznic co jest stare a co nowe. To jest cholera czasami
    cienka roznica.
    Czy "podniesienie" wersji z X na X+1 jest utworzeniem nowej WNiP, w
    szczegolnosci jak zmienia sie tylko interface uzytkownika, a "baza
    danych" zostaje ta sama ?

    Pozdrawiam,
    Karol