    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Anglia: Polacy nie chca placic polskiemu fiskusowi
    Date: Mon, 20 Mar 2006 11:14:37 +0100

    On Mon, 20 Mar 2006, Omni wrote:

    > Ponad 204 tys. Polaków legalnie pracujacych w Anglii placi tam podatki.
    > Ale na ich zarobki zakusy robi tez polski fiskus. Jemu zaplacic musza
    > ci, których dochody wpadaja w drugi lub trzeci próg podatkowy. Dlaczego?

    ...bo mamy niezdrowo wysokie podatki. Pewnie dlatego.
    Nie wiem dlaczego nikt nie chce TEGO aspektu sprawy nagłaśniać.
    Przecież to co zarabiający za granicą mają opodatkować, to nie jest
    "drugi podatek od już zarobionych pieniedzy", do zapłacenia mają
    RÓŻNICĘ między zaliczką zapłaconą "tam" a wyliczoną "tu".
    Na pytanie dlaczego jest jest taka różnica trzeba sobie odpowiedzieć :>

    pozdrowienia, Gotfryd