  • 1. Data: 2004-04-05 22:43:54
    Temat: Archiwum w Płatniku
    Od: "Leszek Miazga" <l...@w...pl>

    W jaki sposób dostać się do wyeksportowanego z Płatnika Archiwum!?

    Znajoma przed zmianą systemu uruchomiła w Programie Płatnik Kreator Archiwum
    (Administracja > Ustawienia Archiwum) i wykonała archiwum bazy danych.

    Przeinstalowała system jednak już do archiwum nie może się dostać!
    Wybierając to archiwum jako bazę danych program wyjaśnia, że: Wskazana baza
    jest bazą archiwum i nie może być wybrana jako baza robocza!

    Natomiast próbując wczytać archiwum do nowo utworzonej bazy danych program
    monituje, że archiwum to nie jest archiwum obecnej bazy!

    W jaki sposób odzyskać dostęp do archiwum!?
    Czy biedni nie znający się na bazach danych ludzie mają jakieś szanse z
    Prokomem, który wprowadza w błąd i tworzy archiwum, które w logiczny sposób
    nie można odzyskać!?

    Ja osobiście już niejako podświadomie, obarczony doświadczeniem zawsze
    fizycznie i własnoręcznie archiwizowałem całą bazę danych, jednak w Płatniku
    wyraźnie użyto słowa Archiwum!?

    Mam nadzieje, że na dobrą grupę wysłałem, jeśli nie to przepraszam.
    Wdzięczy za pomoc..

    Leszek Miazga
    www.leszekmia.eia.pl

  • 2. Data: 2004-04-06 00:45:07
    Temat: Re: Archiwum w Płatniku
    Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl>

    sprobuj z rejestu platnika F8: narzedzia\odtworz z archiwum
    korabik

  • 3. Data: 2004-04-06 05:23:30
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-04-06 02:45, Użytkownik brkorab napisał:
    > sprobuj z rejestu platnika F8: narzedzia\odtworz z archiwum
    > korabik

    Jest to tylko i wyłącznie archiwum starych zapisów :-(
    obawiam się że będzie problem :-(

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-06 06:21:51
    Od: "blubi" <p...@o...pl>

    Płatnik tworzy dwa archiwa jedno dla wersji 5 i jedno dla 6 oczywiście
    wiadomo które jest właściwe pozatym do archiwum nazy potrzebne jest hasło :)
    sprawdź czy wszostko się zgadza.

    Patryk

  • 5. Data: 2004-04-06 19:27:42
    Od: "agif" <a...@p...onet.pl>

    nie licz na Platnika i jego archiwum. Najlepiej na przyszlosc tworz na
    drugim dysku /najlepiej / pelna kopie programu poleceniem kopiuj caly
    katalog Platnika. Mozesz tez skopiowac sam katalog w ktorym znajduje sie
    baza danych to jest plik z rozszerzeniem .mdb / nazwa pliku jest taka jaka
    sam jej nadales /.
    Ja tak robie i poza tym na biezaco robie kopie calego Platnika / z danymi /
    na CD.
    To jest wazne bo zawsze komp./ dysk tez / moze sie wysypac :-((