  • 1. Data: 2004-04-05 22:43:54
    Temat: Archiwum w Płatniku
    Od: "Leszek Miazga" <l...@w...pl>

    W jaki sposób dostać się do wyeksportowanego z Płatnika Archiwum!?

    Znajoma przed zmianą systemu uruchomiła w Programie Płatnik Kreator Archiwum
    (Administracja > Ustawienia Archiwum) i wykonała archiwum bazy danych.

    Przeinstalowała system jednak już do archiwum nie może się dostać!
    Wybierając to archiwum jako bazę danych program wyjaśnia, że: Wskazana baza
    jest bazą archiwum i nie może być wybrana jako baza robocza!

    Natomiast próbując wczytać archiwum do nowo utworzonej bazy danych program
    monituje, że archiwum to nie jest archiwum obecnej bazy!

    W jaki sposób odzyskać dostęp do archiwum!?
    Czy biedni nie znający się na bazach danych ludzie mają jakieś szanse z
    Prokomem, który wprowadza w błąd i tworzy archiwum, które w logiczny sposób
    nie można odzyskać!?

    Ja osobiście już niejako podświadomie, obarczony doświadczeniem zawsze
    fizycznie i własnoręcznie archiwizowałem całą bazę danych, jednak w Płatniku
    wyraźnie użyto słowa Archiwum!?

    Mam nadzieje, że na dobrą grupę wysłałem, jeśli nie to przepraszam.
    Wdzięczy za pomoc..

    Leszek Miazga
    www.leszekmia.eia.pl