  • 1. Data: 2004-04-05 18:37:21
    Temat: Samochód w firmie
    Od: Rafał <s...@o...pl>

    Witam prowadzę działalność gospodarczą w formie KPiR.Mam wprowadzony samochód osobowy
    (bez homologacji) do Środków Trwałych.Czy w tym przypadku faktury za paliwo wciągam
    do KUP.Jeżeli tak to netto czy brutto?Czy np. zakup oleju do tego samochodu jest też
    kosztem i jak księguję taką fakturę(netto czy brutto)???Bardzo dziękuję za ewentualną
    pomoc.Pozdrawiam.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-04-06 05:41:59
    Temat: Re: Samochód w firmie
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    zakup oleju do tego samochodu jest też kosztem i jak księguję taką
    fakturę(netto czy brutto)???Bardzo dziękuję za ewentualną pomoc.Pozdrawiam.

    Vat niepodlegający odliczeniu jest KUP - czyli faktury za paliwo księgujesz
    w koszty kwotą brutto.
    Od pozostałych kosztów związanych z samochodem możesz odliczać vat.

    Pozdrawiam
    Łukasz