  • 1. Data: 2004-04-05 22:29:06
    Temat: Zakup i sprzedaz auta w jednym roku...
    Od: "Cobaltus" <s...@s...pl>

    Hej
    Kupilem samochod w polowie stycznia 2003, odliczalem amortyzacje i
    pierwszego sierpnia 2003r. sprzedalem.
    I tutaj jest wist - z tego co wiem to w sierpniu 2003 wystawiam dokument LT
    (korzystam z Malej Ksiegowosci Rzeczpospolitej), co zrobilem, ale o zgrozo
    mam teraz dochod wynikajacy ze sprzedazy auta! Podobno trzeba zaksiegowac
    pozostala czesc amortyzacji z koncem sierpnia, ale jakim dokumentem?
    Zaksiegowalem LT w kolumne "Inne wydatki - 16" ale to kiszka bo dalej mam
    dochod za duzy ... :(
    Co radzicie?

    Pozdrawiam
    Cobaltus

  • 2. Data: 2004-04-06 07:38:57
    Temat: Re: Zakup i sprzedaz auta w jednym roku...
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Cobaltus wrote:

> [...]
    > zaksiegowac pozostala czesc amortyzacji z koncem sierpnia, ale jakim
    > dokumentem? Zaksiegowalem LT w kolumne "Inne wydatki - 16" ale to kiszka

    No i czemu sie dziwisz ?
    Sprzedales ST mamsz PRZYCHOD..

    Dochod obliczasz wg forluly

    przychod - (cena zakupu - suma odpisanych rat amortyzacji)

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-06 20:15:58
    Od: "Cobaltus" <s...@s...pl>

    > przychod - (cena zakupu - suma odpisanych rat amortyzacji)

    Tak, masz jak najbardziej racje. Chodzilo mi natomiast o co innego - jaki
    dokument do KPiR bedzie poisywal powyzsza operacje (LT?) no i w jakiej
    kolumnie KPiR to wpisac (14?).

    Cobaltus