  • Data: 2006-07-24 21:09:49
    Temat: Re: Audyt
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t wrote:

    > Może robię dużo szumu o nic ale to jest mój pierwszy rok

    Weź się lepiej za robotę, bo jak zaczniesz mysleć,
    za co Cię mają wsadzić, to z niczym nie ruszysz.

    Ja właśnie uruchamiam produkcję, zatrudnienie itp.
    Jak zacząłem czytać przepisy: co tu trzeba zrobić
    (bhp, ppoż, sriso itp) żeby być w porządku,
    to w pierwszej chwili się załamałem,
    pomyślałem nawet, że normalnie się nie da,
    ale po chwili doszedłem do wniosku:
    od czego te inspekcje i kontrole?
    Niech szukają dziury w całym - może nie znajdą,
    a jak znajdą, to ja będę już daleko :-)