    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Aukcja all..o a podatek
    Date: Thu, 03 Nov 2011 12:33:32 +0100

    On 03.11.2011 11:38, Michal Jankowski wrote:

    > A ja ci mówię, że wszystkie samochody kupowałem z zamiarem
    > odsprzedaży. Co prawda sprzedałem tylko N-1 posiadanych kolejno aut,
    > bo jedno mi ukradli... Obecnie posiadany pojazd też zamierzam
    > odsprzedać.

    Powinienes zostac ministrem finansow, po dziurze budzetowej dawno nie
    byloby sladu :)

    Tak swoja droga, mieszkania tez nie zamierzasz kiedys sprzedac, i kupic
    np. wieksze? Albo twoj sasiad? Pewnie Grecki deficyt daloby sie zasypac
    pozyskanymi w ten sposob srodkami...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org