    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 3 Nov 2011 14:36:31 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Aukcja all..o a podatek

    On Thu, 3 Nov 2011, Arek wrote:

    > Bo nie mam działalności gospodarczej i rozliczam się PIT.

    A co ma DG do PIT, oprócz tego, że "fizyczna" rozlicza się
    właśnie za pomocą PIT? :O

    > A PCC jest chyba od 1000 zł?

    Zgadza się.
    Ale np. "zamiar" odsprzedaży, z samym już podejrzeniem chęci
    dokonania tego wielokrotnie podpada pod VAT, bo tam jest
    odrębna definicja co to jest DG (w Ordynacji zresztą również).
    Nie implikuje to jeszcze płacenia VAT ani składania deklaracji :),
    (bo jest zwolnienie itede), ale trzeba pamiętać że brak
    zarejestrowanej DG nie oznacza "nieprowadzenia DG".
    W żaden deseń to oczywiście Ciebie nie dotyczy (bo nie
    sposób dowieść ani "zamiaru sprzedaży" ani "sposobu
    częstotliwego"), wskazałem jedynie na to, że pierwotne
    pytanie (o podatki *w ogóle*) nie pokrywa się z wersją
    późniejszego pytania *tylko* o PIT :D

    pzdr, Gotfryd