  • 1. Data: 2008-03-06 19:15:29
    Temat: Auto zastepcze a FV za paliwo.
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Dostaje jutro w serwisie auto zastepcze na tydzien i jade w delegacje.
    Czy przy tankowaniu podawac jego numer rejestracyjny? Czy numer auta
    firmowego? Problem w tym, ze w firmie wszystie samochody to diesle a
    zastepcze jest na benzyne. Jak to rozwiazac?

    Pozdrawiam. Tomek.

    --
    Darmowe Nagrody Dla Kazdego
    http://skocz.pl/darmowe_nagrody

  • 2. Data: 2008-03-06 21:46:07
    Temat: Re: Auto zastepcze a FV za paliwo.
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > firmowego? Problem w tym, ze w firmie wszystie samochody to diesle a
    > zastepcze jest na benzyne. Jak to rozwiazac?

    mi księgowy kazał pisać numer auta zastępczego na fakturze plus umowa
    wypożyczenia w dokumentach
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2008-03-07 06:48:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    glang pisze:

    > mi księgowy kazał pisać numer auta zastępczego na fakturze plus umowa
    > wypożyczenia w dokumentach

    I oczywiście ewidencja przebiegu pojazdu, jeżeli to auto osobowe.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813