  • Data: 2019-12-23 15:45:56
    Temat: Re: BDO
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2019 o 16:29, Jacek pisze:
    > Pierwszy wymierny pożytek z posłów Konfederacji:
    > https://www.facebook.com/1002104843184052/posts/2665
    664703494716/?app=fbl
    > Jacek

    Jacku rozmawiałem telefonicznie, osobiście prawie więc, z pilotującym
    posłem Sawickim Markiem.
    Na pytanie: Jakie jest prawdopodobieństwo wejścia w życie przesunięcia
    terminu idiotycznego bdo dla mikro i jednoosobowych? Odpowiedział. Żadne.
    Nic nie wejdzie w tym roku.

    Od drugiego posła dowiedziałem się cytuję:
    "Przed chwilą Wicemister d/s Klimatu potwierdził, że przez pół roku 2020
    będzie możliwość ewidencjonowania odpadów w formie papierowej i
    elektronicznej.
    Pozdrawiam."

    Poza tym jest kilka inicjatyw poselskich i organizacji, które
    stwierdzają, że ten pieprzony system po zalogowaniu nie działa. Mam
    numer i nic nie mogę zrobić, nic zobaczyć, podejrzeć.

    Na pytanie do panienki z infolinii ( po odczekaniu 1 godziny i 38 minut)
    otrzymałem odpowiedź:
    I nie będzie działać. Bo będzie działać po pierwszym stycznia 2020 roku.
    Ja uppierdliwiec na to:
    To jak q2 mam się nauczyć czegoś do pierwszego stycznia 2020 roku, jak
    tego q2 nie widzę.
    Na tak postawione pytanie panienka powiedziała, że mam umieć.
    To jest "typisz urzędakus".
    Na koniec powiem, że ponoć, nie chcę plotek rozsiewać, ale ten, pożal
    się boże, system rejestracji bdo jest zdupcony i z jego pomoca można co
    najwyżej otrzymać numer. Jak się chce zarejestrować niektóre podmioty,
    rodzaje odpadów to jest popierdaczony i niemożliwy do wykonania rejestracji.
    Przykładem może być rejestracja sklepów mających do sprzedaży lub w
    darowiźnie torby z tworzyw sztucznych.
    Ci muszą ekstra pismo płodzić do wniosku.
    Chociaż tutaj się poplułem.
    Lżej mi ale nie lepiej bo państwowe systemy informatyczne są
    nieprzyjazne ludziom użytkującym. Tylko urzędasy patrzą na swoje końce
    nosa.
    W sumie niczemu się nie dziwię bo nasze zdanie zupełnie się przy tym nie
    liczy a wiem coś o tym po przesyłaniu sugestii i wniosków nt. Płacznika.

    Pozdrawiam

    PS
    Wszystkim ludziom, którzy uważają, że postępują właściwie, życzę tego,
    czego sobie życzę.