  • Data: 2002-04-19 08:25:56
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 18 Apr 2002 15:11:47 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Wiemy, pamiętamy jak się ośmieszałeś historiami z kurierem :>

    Nie, to Ty ośmieszałeś się brakiem zrozumienia dla kogoś, kto
    nienawykł do traktowania go jak szmatę... Ale to chyba NTG, więc
    olejmy sprawę kuriera...

    >PS. Co prawda nie widzę w jaki sposób w mBanku będzie szybko, tanio i
    >łatwo, skoro w Inteligo jest to samo (a nawet lepiej, bo szybciej masz
    >wyciągi i dłuższe terminy sesji), ale już przywykłem do Twojej
    >demagogii.

    ja mam konto w mBanku, wspólnik założy w mBanku, firmowe w mBanku.
    Tanio i szybko:
    -- mamy wszystkie konta darmowe (w inteligo 3,99/miesiąc)
    -- tańsze przelwy (1zł mBank, 1,49zł Inteligo)
    -- mamy darmowe przelewy do ZUSu (3*2,99 = 8,97zł! Inteligo)
    -- tańsze wybieranie środków z Euronetu (1zł mBank, 1,99 Inteligo)
    -- mamy NATYCHMIASTOWE przesunięcia pomiędzy kontami prywatnymi a
    firmowymi, bez czekania na sesje.

    Tak więc koszt Inteligo to najmniej 8,79 + 3,99 = 12,78zł
    Najniższy koszt mBanku, przy TEJ SAMEJ uzyteczności = 0zł.

    I gdzie tu demagogia?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)