    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Fri, 19 Apr 2002 14:04:05 +0200
    <a9fe0r$d6t$1@news.tpi.pl> <a9fejp$js3$1@news.tpi.pl>
    <8...@4...com>
    <g...@4...com>
    <i...@4...com>
    <1...@4...com>
    <m...@4...com>
    <2...@4...com>
    <a...@4...com>

    Fri, 19 Apr 2002 10:36:56 +0200, w
    <a...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a) nie jest to takie proste...
    > b) trwa o wiele dłużej...
    > c) dużo łatwiej wpaść...

    Jest bardzo proste, a szansa wpadki taka sama.

    > Poza tym, czy ja mówię o TRADYCYJNYM? Ja mówię, że wydruk z Inteligo
    > jest TYLE SAMO wart co z mBanku!

    No to w imię nienawiści do Inteligo bzdury gadasz. Na wydruku z mBanku
    nie masz nawet adresata przelewu, chyba że chcesz dokumentować każdą
    operację osobno.

    > NIE. To Ty nie czytasz uważnie... Ja nie mówię, że Inteligo jest złe,
    > bo ma takie wyciągi. Ja mówię, że wyciągi z INTELIGO NIE SĄ LEPSZE niż
    > z mBANKu.

    LOL. Ty wierzysz w te bzdury, które wypisujesz?

    [...]
    > A ciekawe co Ci się nie podoba w VW... Bo mi jedynie przelewy do ZUS
    > przez telefon...

    LOL. Zachęcałeś do VWBank, a nawet nie wiesz, jak często dodzwonić się
    nie można? A może brak kart też jest OK?

    > I akurat VW ma wyciągi takie, jak byś chciał mieć w mBanku... Czyli
    > generowane do samodzielnego wydruku, a wyglądające jak drukowane...
    > BA! wysyła nawet zwykłe wyciągi!

    Czy teraz dostrzegasz jakie bzdury do tej pory wypisujesz? Bo Inteligo
    ma właśnie takie jak mBank. I o dziwo, też wysyła (nawet faksem).

    [...]
    > E tam... Jak wspólnik założy osobiste to rezygnuję z BZWBK i przenoszę
    > firmowe do mBanku...

    LOL. No, jak ma się firmowe w BZWBK, to mBank faktycznie może okazać
    niemalże doskonały. Problem, że nie użytkowałeś konta w Inteligo,
    dlatego takie bzdury publicznie wciskasz ludziom.

    > Ja zauważam, że wręcz przeciwnie...

    Ty to raczej niewiele widzisz.

    > W DG średnio przydatne, choć może ma swoje zalety. Niech będzie, że +

    LOL. Średnio przydatne? Przepraszam, ale zaczyna mnie drażnić Twoja
    głupota. mBank ma wszystko gorsze, oprócz tego, że jest tańszy ok
    10zł/m-c. Przez swoje zaślepienie już nawet nie myślisz, tylko
    klepiesz w kółko swoje frazesy.

    > Taka sobie korzyść... O mnie Inteligo zapomniało i mi nie przysyła i
    > nie płaczę z tego powodu. Kiedyś, raz przyszedł i od razu go
    > skasowałem. Od tego mam WWW, żeby zaglądać na bierząco.

    Proszę Cię, nie prezentuj publicznie swojej głupoty. Po co ktoś ma
    drukować wyciągi z WWW ze stopką i nagłówkiem, skoro może wydrukować
    emaila? Po co ma się specjalnie logować?

    Znając Twoje rozgarnięcie zapewne zablokowałeś sobie możliwość
    wysyłanie emaili -- jest to możliwe.

    > Można powiedzieć, że to neutralna usługa.

    LOL. Dobrze, żeś nie napisał, że to minus Inteligo. Jest to usługa
    OPCJONALNA i BEZPŁATNA. Gdybyś był mądrzejszy, to coś, co można mieć,
    ale nie zmuszają do tego, i jest to bezpłatne, uznałbyś za plus.
    Problem, że przez nienawiść do Inteligo już nawet nie jesteś w stanie
    trzeźwo ocenić oferty.

    > Płatny i średnio przydatny.

    LOL. Czy Ciebie zmuszają do jego korzystanie. Czy jest obowiązkowy?
    Czy dalej musisz porażać swoją głupotą? Jest OPCJONALNY i dla części z
    pewnością przydatny.

    > Może...

    LOL.

    Na koniec chciałbym zauważyć, że jest to lista dyskusyjna i głupkowate
    poglądy kogoś, kto obraził się na Inteligo pewnie nikogo nie
    interesują. I wyjrzyj poza czubek własnego nosa.