    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Fri, 19 Apr 2002 13:50:07 +0200

    Fri, 19 Apr 2002 10:25:56 +0200, w
    <g...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie, to Ty ośmieszałeś się brakiem zrozumienia dla kogoś, kto
    > nienawykł do traktowania go jak szmatę...

    Jeżeli już, to brakiem zrozumienia dla kogoś kto podaje sprzeczne
    fakty i próbuje zwalić odpowiedzialność na kogoś innego.

    > ja mam konto w mBanku, wspólnik założy w mBanku, firmowe w mBanku.
    > Tanio i szybko:
    > -- mamy wszystkie konta darmowe (w inteligo 3,99/miesiąc)
    > -- tańsze przelwy (1zł mBank, 1,49zł Inteligo)
    > -- mamy darmowe przelewy do ZUSu (3*2,99 = 8,97zł! Inteligo)
    > -- tańsze wybieranie środków z Euronetu (1zł mBank, 1,99 Inteligo)
    > -- mamy NATYCHMIASTOWE przesunięcia pomiędzy kontami prywatnymi a
    > firmowymi, bez czekania na sesje.
    >
    > Tak więc koszt Inteligo to najmniej 8,79 + 3,99 = 12,78zł
    > Najniższy koszt mBanku, przy TEJ SAMEJ uzyteczności = 0zł.

> [...]

    I to jest właśnie demagogia.
    Oczywiście TA SAMA UŻYTECZNOŚĆ to oczywista bzdura, bo w Inteligo masz
    bezpłatne powiadamianie o niewykonanych operacjach na SMS, wyciągi (o
    których już wspominałem), eKartę oraz zdecydowanie większa użyteczność
    serwisu internetowego.

    BTW. Zauważyłem, że chcąc kogoś przekonać do swoich wątpliwych racji,
    często uciekasz do jawnych manipulacji. Przestań tak robić, bo
    ośmieszasz się, jak kiedyś na pl.*.banki.

    BTW2. To już nie polecasz nikomu VW Bank jako zdecydowanie lepsze od
    Inteligo? Teraz, by za wszelką cenę dokopać Inteligo, to teraz
    próbujesz z kolei przedstawić mBank jako coś zdecydowanie lepszego i
    tańszego? Co to za wielki biznes prowadzić, że skazujesz się na
    dziadowanie bez wyciągów, by tylko zaoszczędzić 10zł/m-c?
    I pomyśleć, że to wszystko z powodu Twojego kontaktu z Inteligo, kiedy
    to -- na Twoje własne życzenie -- potraktowano Cię jak upierliwego
    klienta, które nie wie czego chce.

    Trochę dystansu, bo na razie nienawiść do Inteligo przesłanie ci
    zdrowe spojrzenie na świat.

    PS. Tandem Inteligo + mBank, gdzie z mBanku wykonujesz tylko i
    wyłącznie przelewy do ZUS, a z Inteligo prowadzisz resztę DG, kosztuje
    ok. 5zł/m-c. Pozostaje Ci tylko udowodnienie przelewów do ZUS, no ale
    przecież Ciebie to nie interesuje -- US ma ci uwierzyć na słowo (lub
    na zrzut z ekranu).