    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Fri, 19 Apr 2002 23:34:27 +0200

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 13:50:07 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Jeżeli już, to brakiem zrozumienia dla kogoś kto podaje sprzeczne
    >fakty i próbuje zwalić odpowiedzialność na kogoś innego.

    Nie, fakty nie były sprzeczne, a że chciałem początkowo ułatwić życie
    oszołomowi, a potem już miałem dość jego nadużywania mojej grzeczności
    to inna bajka.

    >I to jest właśnie demagogia.
    >Oczywiście TA SAMA UŻYTECZNOŚĆ to oczywista bzdura, bo w Inteligo masz
    >bezpłatne powiadamianie o niewykonanych operacjach na SMS,

    I TYLKO TO!

    >wyciągi (o
    >których już wspominałem), eKartę

    Dopłacając do wyciągów i karty nadal mam TANIEJ NIŻ W INTELIGO. A
    więc, jak już mówiłem, w Inteligo masz opłatę i w niej przymusowo
    pewne dogodności, a w mBanku mogę je mieć za opłatą!

    >oraz zdecydowanie większa użyteczność serwisu internetowego.

    <era mode=on>
    Tak, Tak...
    <era mode=off>

    Jak dla mnie serwis Inteligo jest mało wygodny i drażni mnie tymi
    reklamami nad rachunkami... Funkcjonalność mBanku, który uznaję za
    swój podstawowy rachunek bardzo mi odpowiada. Sympatyczny interfejs
    oraz spore możliwości (choć mogły by być lepsze, to fakt) to jego
    atut.

    >BTW. Zauważyłem, że chcąc kogoś przekonać do swoich wątpliwych racji,
    >często uciekasz do jawnych manipulacji.

    To właśnie robisz Ty, usiłując narzucić gebelsowskim zwyczajem,
    ludziom tutaj skojarzenie Tristan===ośmieszać...

    >Przestań tak robić, bo ośmieszasz się, jak kiedyś na pl.*.banki.

    Ośmieszasz się Ty, napadając na mnie i starając się negować jawne
    zalety mBanku...

    >BTW2. To już nie polecasz nikomu VW Bank jako zdecydowanie lepsze od
    >Inteligo?

    Polecam, ale układ jest taki: Inteligo < VW < mBank. Skoro więc mBank
    jest lepszy, to po co polecać VW? Do czasu powstania konta biznesowego
    w mBanku, polecałem VW, a teraz polecam mBank. Co w tym dziwnego?

    >Teraz, by za wszelką cenę dokopać Inteligo, to teraz
    >próbujesz z kolei przedstawić mBank jako coś zdecydowanie lepszego i
    >tańszego? Co to za wielki biznes prowadzić, że skazujesz się na
    >dziadowanie bez wyciągów, by tylko zaoszczędzić 10zł/m-c?

    SĄ TAKIE SAME WYCIĄGI JAK W INTELIGO! Zrozum to wreszcie... A Ty
    korzystasz z Inteligo? A czemu nie z PekaoSA? Co z Ciebie za
    biznesmen, że skazujesz się na dziadowanie bez wypukłej karty?

    >I pomyśleć, że to wszystko z powodu Twojego kontaktu z Inteligo, kiedy
    >to -- na Twoje własne życzenie -- potraktowano Cię jak upierliwego
    >klienta, które nie wie czego chce.

    Bredzisz... Po pierwsze nie jak upierdliwego, a potraktowano tak mnie
    przy pierwszym kontakcie i właśnie wtedy starałem się pomóc i
    ułatwiać...

    >Trochę dystansu, bo na razie nienawiść do Inteligo przesłanie ci
    >zdrowe spojrzenie na świat.

    Nieprawda. Zacząłem się o nim wypowiadać dopiero jak założyłem tam
    konto. Wcześniej wiedziałem jedynie, że paściaty system dostarczania
    przesyłek owocuje spięciami z mułami z Masterlinka...

    >PS. Tandem Inteligo + mBank, gdzie z mBanku wykonujesz tylko i
    >wyłącznie przelewy do ZUS, a z Inteligo prowadzisz resztę DG, kosztuje
    >ok. 5zł/m-c.

    Tylko po co dokładać to Inteligo? Dla powiadomień SMSem? Ale o czym?
    Przecież sam widzę na WWW, co poszło, a co nie...

    >Pozostaje Ci tylko udowodnienie przelewów do ZUS, no ale
    >przecież Ciebie to nie interesuje -- US ma ci uwierzyć na słowo (lub
    >na zrzut z ekranu).

    Dlatego właśnie Inteligo przysła ładne, potwierdzone pieczątką i
    podpisami potwierdzenia...

    Do mBanku jest nawet ładny program, co przerabia wygląd WWW na jeszcze
    ładniejsze potwierdzenia niż ma Inteligo...

    I poza tym -- powtarzam po raz Xty, że księgowanie tego typu druków i
    tak jest ,,na wiarę'' i niezależnie, czy to jest wydruk z mBanku czy z
    Inteligo, wiarygodność księgowa jest IDENTYCZNA i w przypadku
    wątpliwości i tak będziesz musiał zamówić stosowne potwierdzenia...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)