    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Barany unijne
    Date: Fri, 12 Jul 2002 11:57:57 +0200

    "klon Boukuna" <k...@h...com> wrote in message
    news:agm8mm$5op$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:agm31p$bq3$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > sie,
    >
    > A na zachodzie może się utrzymać?

    Tam, na zachodzie TAKIEGO rolnika juz dawno nie ma.

    > Z jakich twoich, skoro gros składek płacą Niemcy itd.

    Polska TEZ bedzieplacic skladki do uni (jesli wejdzie)

    > Czy mam wnioskować, że uważasz, iż polski rolnik z gruntu gorzej pracuje?

    Uwazam, ze NIC MI DO TEGO DOTAD,
    dokad rolnik nie wyciaga rak po pieniadze z moich podatkow.

    > Ja nie chcę żeby mi ktoś coś rzucał, ele niech mi tylko nie zabiera.

    No przeciez unia nie proponuje, by rolnikom cos zabierac.

    > "CHROŃ MNIE PANIE BOŻE OD PRZYJACIÓŁ, Z WROGAMI SOBIE SAM PORADZĘ"
    >
    > klon Boukuna

    Nie jestem przyjacielem tych, ktorzy mysla glownie o tym, jak wyciagnac ode
    mniepieniadze,
    jak sprawic, bym MUSIAL wiecej placic za zywnosc.

    Rolnik nie ma skrupulow, gdy kupuje zachodni samochod, telewizor, ciagnik,
    kombajn...
    Nie postuluje cel zaporowych dla rolnikow, by musieli kupowac Polskie
    telewizory, samochody it.p.

    Jestem pelen zrozumienia dla ciezkiej pracy - w tym i rolnika.
    Lezc to, ze rolnik chc siac to jedno,
    a to, ze ja mam mu za to placic czy che, czy nie chce,
    a jesli nie chce, to aby mnie do tego odatkami i clami zmusic,
    to drugie.

    Boguslaw