  • Data: 2003-01-24 16:46:24
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O jakiej klatce piszesz? Ja nie czuję się więziony jak i większość moich
    > znajomych.W każdej chwili mogę tę klatkę opuścić nie prosząc nikogo o
    > pozwolenie.

    Tobie się chyba wydaje, że definitywne rozejście się z UE pozostawi wszystko
    tak jak jest dzisiaj, a będziemy "tylko" poza Brukselą.
    A pomyślałeś o tym że jednym z efektów takiego rozwoju wydarzeń może
    być wprowadzenie dla nas wiz ?
    Wtedy będziesz mógł klatkę opuścić - ale tylko w stronę Białorusi o ile
    Łukaszenko na to się zgodzi ;-)
    Zastanów sie jeszcze nad kwestiami ceł, postępowaniami antydumpingowymi
    wobec naszych firm itp. itd.
    Niestety propaganda antyunijna pokazuje tylko jedną stronę medalu i zupełnie
    przemilcza konsekwencje powiedzenia "nie".

    > myślisz że ktoś Cię będzie bronił przed łupieniem? Dobre.Będziesz łupiony
    > jeszcze bardziej pod patronatem Brukseli.Już masz tysiące przykładów
    > "przystosowania" do przepisów UE ,co jednoznacznie łączy się z
    > dodatkowymi obciążeniami -vide paliwa silnikowe,papierosy,podatek VAT na
    > różne towary.Zawsze w górę -jakoś nie mogę znaleźć przykładu
    > odwrotnego.Może mi pomożesz?

    Chyba się nie łudzisz, że jeśli "nie wejdziemy" to nasza rodzima wadza
    zacznie obniżać podatki ? :-)))

    Pix