    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Date: Mon, 27 Jan 2003 14:40:53 +0100

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b0rp7f$fea$1@news.tpi.pl...
    > Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    [...]
    > A ilu pracuje legalnie?

    Mniej - znacznie mniej...

    > Niesłyszałem o żadnej takiej propozycji.

    Ja slyszalem...

    > Nie widzę związku.Możliwość zmiany zależy tylko od człowieka-chce to
    > zmienia, nie-to nikt go nie zmusi.

    Ale moze utrudnic..

    > Masz za mało możliwości? Myślisz ,że będziesz miał ich więcej? Kto w tej
    > chwili Ci je ogranicza?

    Starosc... mam 50 lat.
    Ale jak mialem 20 do trzeba bylo wszystko porzucic i rozstac sie z rodzina..
    wolalem zostac.

    > O jakiej klatce piszesz? Ja nie czuję się więziony jak i większość moich
    > znajomych.W każdej chwili mogę tę klatkę opuścić nie prosząc nikogo o
    > pozwolenie.

    Zyje an w swiecie zludzen...
    Prosze sprobowac, to sie Pan przekona.

    > Dla mnie to jest strata czasu.Zysku żadnego nie widzę.Jak sami sobie nie
    > pomożemy-to nikt tego za nas nie zrobi.

    Na ekspeymentach wladz uplynello polowa mojego zycia...
    Strata czasu...... Tak. strata czasu oczekiwanie, ze nasi wladcy
    zmadrzeja..

    > myślisz że ktoś Cię będzie bronił przed łupieniem? Dobre

    Dobre..

    >.Będziesz łupiony
    > jeszcze bardziej pod patronatem Brukseli.Już masz tysiące przykładów
    > "przystosowania" do przepisów UE ,co jednoznacznie łączy się z
    > dodatkowymi obciążeniami -vide paliwa silnikowe,papierosy,podatek VAT na
    > różne towary.Zawsze w górę -jakoś nie mogę znaleźć przykładu
    > odwrotnego.Może mi pomożesz?

    Moze alkohol ?

    Ale... Zawsze dobrze miec pretekst w ostaci UE. NIKT
    nie kazal nam stosowac 22% stawki VAT - rekord europy..
    NIKT nie broni nam PODSTAWOWEJ stawki obnizyc...

    > Chętnie się do nich ustosunkuję,ale jakoś ich nie podajesz.Piszesz to co
    > gada radio i telewizja,a to nie są argumenty.To są pobożne życzenia.

    Pan tez pisze to, co radzio, prasa tlewizna... Ja naprawde wiem,
    co bredza nasi narodowi socjalisci...

    > Nie wiem na co wyszedłeś -jedno jest pewne-zbyt łatwo poddajesz się
    > propagandzie,nie analizując faktów.Poszukaj w sieci trochę i poczytaj to,
    > o czym nie mówi TVP,a mówi np sama Bruksela.I spójrz na moją sygnaturkę.

    Mlody czlowieku... Ja juz nie takie propagandy jak dzisiejsza histerie
    Nadorowcow przezylem...

    Boguslaw