    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Date: Tue, 28 Jan 2003 18:43:45 +0100

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Wyglada na to, ze ma Pan to dobrze zakodowane:
    > Jesli ktos nie podziela Panskiego zdania - nie mysli, jest
    > zindoktrynowanny.

    Źle wyciągnięty wniosek.Ja pisze o tym co ja myślę i staram się znaleźć
    słabe (inne) strony w przedstawianych w mediach marzeniach.
    To czy ktoś poddaje się propagandzie to jego prywatna sprawa,ale niech ma
    świadomość że jest manipulowany.Jeśli używasz argumentów ZA, które niczym
    nie róźniżą się od treści ogólnie dostępnych, wręcz treści którymi
    jesteśmy bombardowani na każdym niemal kroku,to mam prawo podejrzewać,że
    ten ktoś uległ i nie ma własnego zdania.Jest to jednak jego prawo.

    > Zjawisko to nie jest wcale ani nowe, ani odosobnione. Przeciwnie
    > na masowa skale spotyka sie je u ludzi zidoktrynowanych np przez sekty.

    Czyli jednak widzisz olbrzymie oddziaływanie propagandy pro unijnej,skoro
    posługujesz się tak mocnym porównaniem jak sekta.
    Czy działalnośc sekt można uznać za masową? Mam trochę odmienne
    zdanie.Chyba że uważasz za sektę nasz rząd,sejm,senat i całą tę otoczkę
    wokół.

    > To, ze nie poddalem sie indoktrynacji ktorejpan ulegl nie oznacza,
    > ze nie mysle.

    Akurat "argumenty" którymi posłużyłeś się na forum,wskazują zupełnie na
    coś odmiennego.

    > Widzi Pan.Kiedys bylo latwiej. Najpierw przyjezdzal taki do Ameryki
    > i witali go z otwartymi rekoma. Potem podczas "walki z komuna"
    > dawali Azyl polityczny. Teraz wiele sie zmienilo.

    Kiedyś to nawet samochodów nie było prawda? To że się zmieniło to każdy
    widzi,tylko niektórzy pozostali w tamtym świecie wraz ze swymi
    poglądami,które nijak już nie przystają do otaczającej nas
    rzeczywistości.Przez Ciebie też przemawia pragnienie czegoś co jest przed
    nami i mało realne,z dodatkiem tęsknoty za tym co było kiedyś.Nie dziwię
    się,wielu ludzi chce żeby coś się zmieniło,a najlepiej żeby było jak
    kiedyś.Niestety wielu też nie rozumie,że tamte czasy minęły i nikt już
    raczej nie odwróci biegu historii.Ludzie są sfrustrowani i potrafię to
    zrozumieć,chcą w swojej desperacji uciec od teraźniejszości w
    nieznane.I trafia się taka okazja.Nie sprawdziwszy na co się
    porywają,lecą jak ćma do światła.Jak ćma kończy dobrze wiemy.

    > No coz, zyjemy w wolnym kraju, ma pan prawo do wlasnego zdania.

    I korzystam jak widać.

    > Oprzytomniej czlowieku.
    > JA JETEM U SOIEBIE.
    > Tu wychowalem dzieci , wybudowalem dom. Nie ucz mnie - co amm robic.
    > I JA mam prawo zdecydowac co wole. I zdecydowalem.
    > Z DWOJGA ZLEGO wybieram UE.
    Ale pisałeś że nie jesteś zwolennikiem Unii.

    Tu cytat "P.S. No i wyszedlem na Euroentuzjaste, a jestem sceptykiem"

    > To normalne w demokracji.

    Głupie wybory?

    > Ale zmieni co nieco w zasadach sprawowania wladzy.
    bardzo wątpię,ale skoro tak uważasz ,niech tak pozostanie.Jeśli się
    zmieni,to akurat nie w pożądanym kierunku.

    > Mialem podac przyklad, ze podatek zmniejszono.

    To fakt.Jeden jedyny chyba przypadek.Wreszcie Kołodko posłuchał mądrych
    ludzi.

    > Lezy. Ale to na to trzeba miec wiecej wiadomosci o rynku.
    > Kazdy NORMALNY przedsiebiorca wie, ze LEPIEJ miec bogatych klientow.

    A od kiedy to przedsiębiorca ma wpływ na zasobność portela swoich
    klientów,a tym bardziej na wysokość stawki VAT?
    Jeszcze raz powtórzę -w interesie unii nie leży zmniejszenie stawki VAT z
    powodu konkurencji.Przedsiębiorcy są także klientami i vice versa.

    > Prosze szczegolna uwage zwrocic na wypowiedzi posla Giertycha
    > i Wrzodaka. Przekona sie pan ze nie tylkoEntuzjasci sie wypowiadaja.
    Bardzo rzadko i akurat nie po "linii"
    Reasumując jesteś przeciw,ale za.Tylko taki wniosek wynika z Twoich
    wypowiedzi.Proponuję EOT.
    Ja będę głosował przeciw.

    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet