  • Data: 2004-02-20 20:57:55
    Temat: Re: Bledna faktura TPSA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2004, Jureq wrote:
    [...]
    >+ Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    >+ powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję.

    Polecam grupę .prawo, szukać hasła "błekitna linia".
    TPSA "po prostu zlikwidowała zbędną biurokrację", mają jej
    dokładnie tyle żeby produkować WŁASNE papiery :>
    W razie problemów chyba jedyną metodą jest notarialne
    wysłanie wypowiedzenia (BTW: jest coś takiego ? Niewątpliwie
    bardzo potrzebna instytucja :]) i ZAWARCIE NOWEJ.
    Bo od zawierania nowych się AFAIK nie uchylają :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)