    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bledna faktura z kraju UE?
    Date: Tue, 12 Feb 2008 11:18:12 +0100

    On Fri, 8 Feb 2008, Wildcat wrote:

> [...]
    [...]
    > Jak zwolniona może równac sie opodatkowanej stawką 0%?????????????????

    A skąd Ci wyszło "równać się"?
    Przepraszam, jak użyłem mało znanego zapisu, mea culpa :(, ale "!="
    oznacza "nie równy" (przynajmniej w C i paru innych językach ;))

    > Przecież ze stawką 0 to jest OPODATKOWANAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Oczywiście, zgoda.

    > Niepodlegająca opodatkowaniu to JEST
    > zwolniona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    W szczegółach rozpisałem się w innym poście, ale właśnie o to mi
    poszło: NIE JEST!!!!

    0% to jedno.
    "zw" to drugie.
    A "np" (nie podlega) to trzecie.

    I za to trzecie niektorzy dostali po uszach jeszcze długo przed wejściem
    do UE (w tym ja, od Maddy AFAIR zresztą) więc dobrze sobie zakonotowali
    różnicę :>

    A że dziś "np" jest relatywnie rzadkie, to i jakby okazji do potknięcia
    się mniej (a na pewno nie da się tak jak przed 2004 prowadzić rozważań
    "czy mogą być na jednej fakturze" w oparciu w poszechnie znany przykłady).

    Co istnieniu czynności nie podlegających pod VAT oczywiście nie
    zaprzecza...

    pzdr, Gotfryd