  • 1. Data: 2018-04-19 13:28:44
    Temat: Brak paragonu, ale jest "kasa przyjmie"
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jegomość za usługę skasował 200 zł i wystawił druczek "kasa przyjmie".
    Paragonu nie dał twierdząc, że to wystarczy.
    Czy faktycznie może nie wystawiać paragonów? Kasy fiskalnej nie
    widziałem (może ma, ale nie na widoku). Sądząc po ilości klientów raczej
    obroty ma spore.
    Jacek

  • 2. Data: 2018-04-19 14:55:06
    Temat: Re: Brak paragonu, ale jest "kasa przyjmie"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Czy faktycznie może nie wystawiać paragonów? Kasy fiskalnej nie
    >widziałem (może ma, ale nie na widoku). Sądząc po ilości klientów

    od posiadania kasy fiskalnej sa zwolnienia.
    Być może się łapie.

    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazek-posiada
    nia-kasy-fiskalnej-w-dzialalnosci

    Z limitu 20k zl rocznie trudno wyzyc, ale moze np wiekszosc uslug
    swiadczy firmom, a prywatne to margines.

    J.

  • 3. Data: 2018-04-19 14:57:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-04-19 o 13:28, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy faktycznie może nie wystawiać paragonów? Kasy fiskalnej nie
    > widziałem (może ma, ale nie na widoku). Sądząc po ilości klientów raczej

    http://www.biznes-firma.pl/jak-dokumentowac-sprzedaz
    -gdy-nie-mamy-kasy-fiskalnej/15120

    --
    Pete