  • 1. Data: 2006-12-19 17:43:47
    Temat: Było: okres przechowywania dokumentów podatkowych
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Jakiś czas temu temat poruszany tutaj.

    Zdanie na samym dole tej strony chyba rozwiewa już wszelkie wątpliwości -
    prawda ;)
    http://www.pit.pl/roczne/

    Ten serwis (www.pit.pl) - jest solidny i branżowy - nie podają bzdur ;)

  • 2. Data: 2006-12-19 17:53:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-12-2006 o 18:43:47 Artur <s...@r...pbz> napisał(a):

    > Jakiś czas temu temat poruszany tutaj.
    >
    > Zdanie na samym dole tej strony chyba rozwiewa już wszelkie wątpliwości -
> [...]

    Też się im zdarza, chociaż rzadko - ale przykładowo w kilku miejscach
    podają że osoba nieprowadząca DG nie może wystawić rachunku,
    a w jednym miejscu znalazłem że wbrew krążacym opinion zakup od takiej
    osoby wpisuje się do KPiR na podstawie umowy.

    Dałbym wiarę gdyby nie jasny zapis w Ordynacji, że rachunek może wystawić
    każdy i za wszytsko. Do tego wiadomo że w KPiR można wpisać rachunki
    wystawione
    na podstawie innnych przepisów - i mimo że nie jestem znawcą to
    skojarzenie tych
    dwóch faktów rozwiewa moje wątpliwości jak takie sprawy księgowac.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-21 18:59:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur <s...@r...pbz> w

    > Jakiś czas temu temat poruszany tutaj.

    > Zdanie na samym dole tej strony chyba rozwiewa już wszelkie wątpliwości -
    > prawda ;)
    > http://www.pit.pl/roczne/

    Wszelkie? A 10 stycznia w lokalnych lub ogólnopolskich dziennikach będą sie
    rozpisywać o pudłach z danymi osobowymi milionów osób fizycznych
    znalezionych na śmietnikach ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]