    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...tb.onet.tb.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Cena jednostkowa
    Date: Fri, 14 Mar 2003 18:45:27 +0100

    Użytkownik "Ryszard G." <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4t0n3$ki7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie napisałeś co jest to "xxx". Może ma sens w tym szczególnym przypadku.
    > Podali symbol PKWiU lub SWW ?

    Faktura jest od operatora telekomunikacyjnego, a podana jednostka miary
    jest impuls. Faktura zawiera 1 pozycję xxx impulsów i zaraz wartość netto a
    nie ma ceny jednostkowej netto. Skądinąd wiadomo, że operator oferuje impuls
    w różnych cenach, które na fakturze zostały wrzucone do jednego worka.

    PKWiU 64.2

    Czy to jest jakiś szczególny przypadek?

    > ustawy?
    >
    > Dz.U. 2002 nr 27 poz. 268
    > Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 marca 2002 r. w sprawie
    wykonania
    > niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    > akcyzowym.
    > Były zmiany do niego.
    >
    > Tekst ujednolicony:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2003/r
    vat2003.html

    Bardzo dziekuję za szczegółowe namiary. Rano liczba podand 200 aktów
    wykonawczych do ustawy zniechęciłą mnie do dalszych poszykiwań, które na
    modemie są bardzo bolesne.

    Telesfor Baudot (T...@p...tb.onet.tb.pl)
    http://tele2001.republika.pl