  • 1. Data: 2005-12-28 17:28:47
    Temat: Cena rynkowa
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Hajo,

    mam zamiar zakonczyc DG i chcialbym sprzedac to i owo,
    ale nie wiem za bardzo, jak np. okreslic cene rynkowa laptopa,
    lub aparatu? Mozna to gdzies sprawdzic, tak zeby US sie nie czepial?

    pozdrawiam

    Gawel

  • 2. Data: 2005-12-28 18:10:49
    Temat: Re: Cena rynkowa
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Gawel <g...@m...pl> wrote:
    > mam zamiar zakonczyc DG i chcialbym sprzedac to i owo,
    > ale nie wiem za bardzo, jak np. okreslic cene rynkowa laptopa,
    > lub aparatu? Mozna to gdzies sprawdzic, tak zeby US sie nie czepial?

    A nie lepiej zepsuć? :)

    P.

  • 3. Data: 2005-12-28 19:16:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Paszczak wrote:

    > A nie lepiej zepsuć? :)

    Najbezpieczniej jest jednak
    sprzedać "zepsute" niedrogo :-)

  • 4. Data: 2005-12-28 23:02:54
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    cef wrote:

    > Najbezpieczniej jest jednak
    > sprzedać "zepsute" niedrogo :-)
    Ale do tego tez potrzebuje rynkowa cene zepstutego ;).
    Np. Allegor wystraczy? Zawsze moge miec wydruk aukcji, ale
    czy to jest dobre rozwiazanie?

    Gawel

  • 5. Data: 2005-12-29 23:49:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Dec 2005, Gawel wrote:

    > Np. Allegor wystraczy? Zawsze moge miec wydruk aukcji, ale
    > czy to jest dobre rozwiazanie?

    IMVHO (nie sprzedawałem tak żadnego ST :)) - niezłe.
    Oczywiście zakładając że mowa o "normalnej", nieustawianej
    aukcji. Bo na tym że aukcja prywatna albo aukcja z "kup
    teraz" za 100zł trafiona "przypadkiem" przez kolegę w 1.
    minucie aukcji to urzędnik może się poznać :) (po to
    zresztą jest).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-12-30 06:04:08
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja sprzedawałem laptopa i dla świętego spokoju pod kopię faktury dopiąłem
    dwa wydruki z Allegro podobnego modelu. Za parę lat mogę nie pamiętać, a tak
    jest na papierze.
    pozdrawiam
    Jacek