  • 1. Data: 2005-12-28 14:23:13
    Temat: program księgowy hmmm
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Witam wszystkich:)

    Korzystam z programów KP i Place firmy CDNKlasyka. Od stycznia firma
    przechodzi na pelna ksiegowosc i musze zdecydowac sie na odpowiedni program
    do ksiegowania. Zastanawialam sie nad CDNOptima i Symfonia. Czy ktos
    korzysta z tych programow? Moze polecicie cos innego? Ogolnie musze miec
    modul: place i kadry, ksiega handlowa, srodki trwale, moze jakies analizy,
    bank i kasa (takie sa w cdn).
    Dziekuje za pomoc.
    Kurka

  • 2. Data: 2005-12-28 14:53:18
    Temat: Re: program księgowy hmmm
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Kurka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > program
    > do ksiegowania. Zastanawialam sie nad CDNOptima i Symfonia.

    Tak - z Optimy.
    Wrażenia pozytywne (zaznaczam że nie jestem księgowym).

    Do Symfonii muszę co raz dorabiać interfejsy ze swoich programów, i wnioski
    mam takie że lepiej trzymać się od niej z daleka.
    Technologicznie to zacofany program.

  • 3. Data: 2005-12-29 05:36:07
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 15:23:13 +0100, Kurka napisał(a):

> [...]
    > modul: place i kadry, ksiega handlowa, srodki trwale, moze jakies analizy,

    Wyprubuj sobie RAKS - wersja 30 dniowa do ściągnięcia z www.raks.pl. Ma
    wszystkie porzebne tobie moduły i jest bardzo "przyjazny".

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-12-29 14:57:53
    Od: marcin <m...@o...pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 15:23:13 +0100, Kurka wrote:

> [...]
    > modul: place i kadry, ksiega handlowa, srodki trwale, moze jakies analizy,
    ja mam w pracy Hermes SQL, są też lżejsze wersje.
    Popatrz sobie na www.humanfoft.pl
    Jakby co to wal na priv, podziele sie doswiadczeniami, moge tez pomoc we
    wdrozeniu (sam to przeszedlem).
    pozdr.
    mk

  • 5. Data: 2005-12-29 15:49:28