  • 1. Data: 2014-04-01 12:19:03
    Temat: Ciągle narzekamy, a tu proszę ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Rewolucja!

    Jak zapewne wszyscy używający samochodów w DG zauważyli - spełniając
    najpóźniej do wczoraj ;-) IMHO dość debilny (w większości przypadków)
    ustawowy obowiązek sprawozdawczy - raportu już nie wysyłamy do WIOŚ, a
    jedynie sprawozdajemy marszałkowi województwa.

    "Łubudubu, łubudubu ..."

    Piotrek

  • 2. Data: 2014-04-01 13:32:50
    Temat: Re: Ciągle narzekamy, a tu proszę ...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-01 12:19, Piotrek pisze:
> [...]
    > ustawowy obowiązek sprawozdawczy - raportu już nie wysyłamy do WIOŚ, a
    > jedynie sprawozdajemy marszałkowi województwa.

    Yyy, ale tam chyba jest limit od którego istnieje obowiązek?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-04-01 13:36:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-04-01 13:32, Pete wrote:

    > Yyy, ale tam chyba jest limit od którego istnieje obowiązek?

    Hint: słowo "debilny", którego użyłem w swoim poście.
    Hint2: zwolnienie jest dla opłat.

    Piotrek

  • 4. Data: 2014-04-01 14:44:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-01 13:36, Piotrek pisze:

    > Hint: słowo "debilny", którego użyłem w swoim poście.

    a jest sankcja? :)

    > Hint2: zwolnienie jest dla opłat.

    wiedziałem, że z jakiegoś powodu można zignorować ;)

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-04-01 15:42:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-04-01 14:44, Pete wrote:
    > a jest sankcja? :)

    Jest.

    Ale odkąd Ministerstwo Ochrony Środowiska nie złożyło (innego)
    sprawozdania środowiskowego w terminie to szczerze wątpię, ażeby ktoś te
    obowiązki brał na poważnie i w szczególności je ogarniał/kontrolował.

    Chociaż była jakaś afera polegająca na tym, że gdzieś tam urzędnicy
    skasowali pechowców po 10kplz (bo na mniej nie pozwalała ustawa).
    Ale zrobił się szum, urzędnicy zostali zobowiązani do tego, ażeby
    przestali się wygłupiać i wkrótce ustawę znowelizowano.

    Piotrek

  • 6. Data: 2014-04-02 09:53:36
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 12:19, Piotrek pisze:
    > IMHO dość debilny (w większości przypadków)

    Kiedyś zadałem sobie trud i policzyłem, na te sprawozdania w skali roku
    idzie kilka hektarów lasu. Wszystko oczywiście w interesie ochrony
    środowiska.

  • 7. Data: 2014-04-02 11:19:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-04-02 09:53, adam wrote:
    > Kiedyś zadałem sobie trud i policzyłem, na te sprawozdania w skali roku
    > idzie kilka hektarów lasu. Wszystko oczywiście w interesie ochrony
    > środowiska.

    Ale przecież jest oczywistą oczywistością, że tego typu IMHO debilne
    kwity należy wysyłać "elektrycznie", przez EPUAP.

    Szkoda lasów, tonera i pieniędzy na znaczki ...

    Piotrek

  • 8. Data: 2014-04-02 17:27:36
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 11:19, Piotrek pisze:

    > Ale przecież jest oczywistą oczywistością, że tego typu IMHO debilne
    > kwity należy wysyłać "elektrycznie", przez EPUAP.
    >
    > Szkoda lasów, tonera i pieniędzy na znaczki ...
    >
    > Piotrek

    Wtedy jeszcze nie było takiej możliwości