  • Data: 2003-02-08 20:17:28
    Temat: Re: Co moze PIP?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie siedzieli 2 dni hehe i wszystko szło załatwić

    He, he.
    Kiedyś w jednej firmie byłem świadkiem oczekiwania
    na takiego (z PIP czy BHP). Najważniejsze jest czym
    przyjedzie. Dowiedziałem się, że jak:
    1. komunikacją miejską lub maluchem - to
    niedobrze - facet nie bierze i jest zasadniczy
    - będą kary, grzywny i kupa niepotrzebnych papierów
    2. jakimś lepszym wozem audi, bmw - to lepiej - facet bierze
    i można się dogadać - zaoszczędzimy na biurokracji
    3. najgorzej jak przyjedzie lanosem, bo wtedy nic nie wiadomo:
    zasadniczy i oszczędny czy dopiero zaczyna ;-)