  • 1. Data: 2002-11-15 05:44:00
    Temat: Co można odliczyć?
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam po raz pierwszy na grupie

    Pytanko: gdzie mogę znaleźć jakiś wykaz, listę albo cokolwiek
    innego, gdzie będą określone artykuły budowlane (na remont)
    które będę mógł odliczyć od podatku ?

  • 2. Data: 2002-11-15 11:56:45
    Temat: Re: Co można odliczyć?
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam po raz pierwszy na grupie
    >
    > Pytanko: gdzie mogę znaleźć jakiś wykaz, listę albo cokolwiek
    > innego, gdzie będą określone artykuły budowlane (na remont)
    > które będę mógł odliczyć od podatku ?

    W rozporządzeniu Min. Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie
    okreslenia rodzajów wydatków na remont i modernizacje budynku mieszkalnego
    lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza się podatek dochodowy Iwona

  • 3. Data: 2002-11-15 13:33:13
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> napisał:

    > W rozporządzeniu Min. Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie
    > okreslenia rodzajów wydatków na remont i modernizacje budynku mieszkalnego
    > lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza się podatek dochodowy

    WOW
    Ładnie brzmi - dzięki.
    A może jest jakowyś internetowy zbiór, baza takich rozporządzeń ?
    (przepraszam za marudzenie - nie znam się w ogóle na tym)