    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co można odliczyć z VATu?
    Date: Tue, 28 May 2002 13:47:13 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205272341130.10791-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
    > [BTW: coś wężyki wyszły w subjeccie]
    > On 27 May 2002, Budzik wrote:
    > [...]
    zaprowadzić.

    Lepiej zaprowadź i wpisz. Możesz kupic gotowe zeszyty z tabelami i z opisem
    jak się wypełnia.

    > Jak na mój gust to z ŚT przesadzili :) choć *możesz* toto tam
    > wpisać. Nie wiem jak z EW na ryczałcie :(
    > Niemniej obowiązek zaliczenia do ŚT jest od 3500zł !

    Też uważam, że to przesada. Ale może nie powiedział im ile to kosztuje i
    myśleli że będzie to co najmniej BIURKO prezesa z mahoniu ze złotymi
    okuciami ;)
    Wpisać do ŚT można. Nic nie szkodzi, wpisujesz wydatek jednorazowo do KPiR.
    Te środki trwałe mają znaczenie przy likwidacji firmy, dla ciebie to tylko
    formalność.
    Niemniej jak zamierzasz używać ponad rok do ŚT wpisujesz.

    WS