eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo można w czasie zawieszenia działalności gospodarczej? › Re: Co można w czasie zawieszenia działalności gospodarczej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 26 Feb 2013 00:57:22 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Co można w czasie zawieszenia działalności gospodarczej?

    On Mon, 25 Feb 2013, Liwiusz wrote:

    > Poza tym jak pojazd nie jeździ, to nie musi mieć przeglądu.

    Powiem tak - taki argument ze strony US bardzo by mnie nie zdziwił,
    ale IMVHO nie obstałby się jeśli podatnik podjąłby się obrony
    (ale z góry zakładając, że być może trzeba iść do sądu).
    IMO, podobnie jak przy wszystkich kosztach, nie można domagać się
    ograniczenia kosztów do "bezwzględnie minimalnie możliwych", ale
    do "rozsądnie ograniczonych".
    Brak badań technicznych skutkuje np:
    - opóźnieniem w możliwości skorzystania ze środka trwałego w razie
    pojawienia się możliwości uzyskania przychodu
    - koniecznością poniesienia wydatku na lawetę do OKP (i nie pisać
    mi tu, że policja przymknie oko na łamanie prawa :P)

    Z tego powodu utrzymanie "w dobrym stanie prawnym" uznałbym za
    równie uzasadnione, co utrzymanie ST lub wyposażenia "w dobrym
    stanie technicznym" - również, jeśliby miało powodować "rozsądne"
    wydatki na usługi z tym związane.

    pzdr, Gotfryd