  • Data: 2004-08-31 16:13:38
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ch23c7$nbq$1@korweta.task.gda.pl...

    > [...]
    >
    > Fajne fiki-miki dzieją się już przy najmniejszych dochodach - stawki i
    > wskaźniki musi śledzić osobiście pracodawca lub jego księgowa. Ktoś te
    > stawki wskaźniki musi opracowywać, przegłosowywać, publikować i
    > dywagować na ich temat - to wszystko pomniejsza zysk pracodawcy i/lub
    > kwotę netto, jaką dostaje pracownik.

    bez przesady, przeciez to sie nie zmienia z dnia na dzien a z roku na rok

    > Zmieni się opcja, albo budżet się nie domknie - i co zatłuc bachora?

    przeciez likwidujac ulgi tym, ktorzy ich nie potrzebuja budzet uzyskuje
    dodatkowe srodki

    > Zakładasz, że istnieje jakiś stan/formuła optymalna - lub znacząco
    > lepsza, od tej jaka jest. Skoro tak, to dlaczego nie została jeszcze
    > wprowadzona?
    > Pzdr: Catbert

    ja tylko poddaje w watpliowsc zalozenia, dogmaty na ktorych podstawie jest
    tworzone prawo, a ich zmiana jest trudniejsza niz samego prawa

    dlaczego ktos wprowadzil mozliwosc wspolnego rozliczania sie maloznkow,
    jezeli nie maja oni dzieci etc..?
    bo obral takie a nie inne zalozenia z ktorych wynikalo, ze takie wspolne
    rozliczanie nie jest z nimi sprzeczne

    --
    TEMPVS