    From: "TEMPVS" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Date: Fri, 10 Sep 2004 15:26:52 +0200
    Sender: e...@o...pl@83.168.114.10
    <ch7nkt$d67$1@news.onet.pl> <M...@n...onet.pl>
    <ch8587$heh$1@news.onet.pl> <M...@n...onet.pl>
    <chfgc7$71l$1@news.onet.pl> <M...@n...onet.pl>
    <chl3v5$ig2$1@news.onet.pl> <choutu$bji$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <chp22i$1be$1@korweta.task.gda.pl> <chpmq0$8ip$1@news.onet.pl>
    <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    <chqnkj$klp$1@news.onet.pl> <chrjpg$amm$1@korweta.task.gda.pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:chrjpg$amm$1@korweta.task.gda.pl...

    > Ponadto podniesienie statusu rodzin wielodzietnych przez zabranie
    > rodzinom bezdzietnym to co najwyżej satysfakcja moralna - jest to
    > motywacja negatywna, dla ludzi ubogich to, czy rozliczją się razem, czy
    > osobno nie ma znaczenia, pacjenci z wyższych grup nie będą kierować się
    > nawet kilkusetzłotowymi w skali roku bonusami płodząc (lub nie) kolejne
    > dziecko - a o takich kwotach należy mówić.

    juz omawialem kwestie, ze w tym co napisalem nie ma mowy o podnoszeniu
    statusu rodzin wielodzietnych, takie rodziny jaki rodziny z 1 dzieckiem
    zyskalyby najmniej
    nie wiem skad uparcie wyprowadzasz takie wnioski
    poza tym trzeba najpierw zrozumiec znaczenie slowa ulga, by odwolywac sie
    lub nie - do malzenstw o bardzo dobrej sytuacji materialnej

    > 2. Dodanie bonusów za dzieci - to transfer dochodów z jednej grupy do
    > drugiej, więc nic innego, jak kolejny lewacki patent na powszechną
    > szczęśliwość.
    >
    > Policzyłeś ile "dostanie" przeciętna wielodzietna rodzina, gdyby
    > wprowadzić Twoje koncepcje?

    nie jestem zobowiazany do przeprowadznia takich analiz
    natomiast mam prawo do publikacji swoich rozwiazan, moge sobie wszystko
    wyliczyc ale te wyliczena i tak nie sa nic warte, mf musi przeprowadzic
    wlasne analizy

    > Bez tego wyliczenia rozmawiamy o plecach
    > Maryni.

    to samo moge powiedziec o konsekewncjach wprowadzenia podatku linioweho,
    dysponujesz wlasnymi wyliczeniami, jakie to spowoduje koszty itp.?

    > Wiesz ile kosztuje utrzymanie dziecka? Wiesz, że są to setki

    to nie jest istotne, wystarczajacy jest fakt, ze ulgi i zwolnienia wplywaja
    pozytywnie na wzrost przyrostu naturalnego
    bez ulg czy z ulgami, koszt staly utrzymania dziecka w zasadzie pozostaje na
    niezmienionym poziomie

    > Jak juz to zrobisz, to Twoje dziecko zadeklaruje, że owszem chce
    > pracowac dla kraju, ale w USA - i cały Twój koncept o dbałości o
    > przyrost naturalny leży w gruzach.

    tym bardziej, ze w USA stosowane sa metody fiskalne regulacji przyrostu
    naturalnego... tam przez ciebie znienawidzone

    --
    TEMPVS