  • 11. Data: 2002-11-30 23:13:20
    Temat: Re: Co sie dzieje z VAT-em, ktorego nie mozna odliczyc od VAT-u odprowadzanego?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:521-1038648322@h126-ursus126.spray.net.pl...
> [...]
    odliczeniu
    sprzedaży)
    odpowiednie

    > Aha, czyli nie, ze US ma mi to zwracac,
    > nie, ze mi to przepada,
    > tylko kompromis - bedzie szansa odliczyc to za
    miesciac.
    > Tak?

    Tutaj mady troche na ten temat napisała

    Pozdr.
    Sark

  • 12. Data: 2002-12-01 00:46:18
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Tutaj mady troche na ten temat napisała

    Z tego co tam napisano, to na dzien dzisiejszy nic nie rozumiem
    ale mniejsza o to.

    Chcialem spytac- jak sie robi taki sprytny link do postu na grupie ???

    Dzieki!

    Latet

  • 13. Data: 2002-12-01 01:42:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Chcialem spytac- jak sie robi taki sprytny link
    do postu na grupie ???

    - na początek to musisz otworzyć/wejść w wiadomość
    której link chcesz podać
    - uzywasz najnowszej wersji OE więc po jej
    podświetleniu klikasz prawym
    klawiszem myszki i wybierasz "Odpowiedz grupie" i
    wtedy pokazuje Ci się
    nowe okienko z cytatem tamtej widomości ale na
    samej górze masz taki tekst
    "Użytkownik XXXX <D...@C...com> napisał w
    wiadomości np:
    i jak widzisz pojawia się
    właśnie to o co chodzi
    news:28034-1038693222@h4-ursus5.kwpray.net.pl Ty
    kopiujesz ctrl+C i potem wklejasz juz do innej
    wiadomości a z tego
    otwartego ekranu/okna rezygnujesz.
    Mam nadzieję że to w porównaniu do przepisów
    podatkowych będzie jasne :))

    > Dzieki!

    Pozdr.
    Sark

  • 14. Data: 2002-12-06 11:38:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Latet" [...]

    > Wydaje mi sie, ze niestety 100 zł. I to pewnie kazdy z Was potwierdzi.
    >
    > Ale pytanie moje jest takie: co sie dzieje z tym drugim 100zł?

    Jest KUP

    Boguslaw