  • 1. Data: 2002-11-29 19:11:11
    Temat: komornik
    Od: "srpy" <s...@p...onet.pl>

    Kumpla sciga komornik
    Jakie konsekwencje moze wyciagnac od kogos kto nie zaplacil mandatu 200 zl.
    Ma 18 lat , jest uczniem , nie pracuje i nie ma zadnej rzeczy zapisanej na
    wlasnosc ?

    s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-11-29 20:39:24
    Temat: Re: komornik
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    srpy wrote:
    > Jakie konsekwencje moze wyciagnac od kogos kto nie zaplacil mandatu 200 zl.
    > Ma 18 lat , jest uczniem , nie pracuje i nie ma zadnej rzeczy zapisanej na
    > wlasnosc ?
    Myślę, że kwota nie jest na tyle duża, żeby robić jakieś cuda. Jak
    kumpel mieszka z rodzicami, poborca ściągnie sobie od nich bez wiekszego
    trudu. Lepiej zapłacić w gotowiźnie (w przypadku mandatu nei ma odsetek
    a i koszty egzekucyjne są niewielkie) niż narażać się np. na zajęcie
    mienia (w przypadkach drastycznych, przy licytacji ruchomości w
    rezultacie zapłaci o wiele więcej :(( ).

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =