  • Data: 2002-12-03 19:37:45
    Temat: Re: Co sie stanie z samochodem (srodek trwaly) jesli....
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości

    > Podsumowując: aby kupić ŚT trzeba w okresie rozliczeniowym pt.
    > "miesiąc" wtopić kwotę brutto, w przypadku wyposażenia i innych
    > kosztów - netto.

    To jeszcze jedno pytanie:

    Jaki jest ekonomiczny wniosek z tych rozwazan?
    Musze przyznac, ze dopiero po Twoim wywodzie liczbowym dociera do mnie z
    grubsza sens Twoich wczesniejszych wypowiedzi.
    Tym niemniej uwazam, ze Twoje wczesnie zdanie: "1. ŚT kupujesz z zysku -
    *zawsze* kupujesz z pieniędzy "uprzednio opodatkowanych" (no...)" zabrzmialy
    dla mnie zbyt mocno i dosadnie.
    W potocznym odbiorze tych slow rozumiem to tylko tak: nie mam zysku to nie
    moge kupic ST.
    Co moim zdaniem nie jest prawda.

    Pozdrawiam,
    Karol