    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co sie stanie z samochodem (srodek trwaly) jesli....
    Date: Thu, 5 Dec 2002 18:06:58 +0100

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > A czym jest KUP jak nie podstawą do niepłacenia podatku ?
    > Przecież to jest to samo tylko innymi słowami :)

    Twoja logika do mnie nie przemawia ,choć jest w niej trochę
    racji.Wygląda to mniej więcej tak jak ostatnio w telewizorze mamy-same
    korzyści z wejścia do UE (bez liczenia kosztów, czego Ty też nie
    bierzesz pod uwagę).Według tej teorii którą chcesz przekazać to dla
    uniknięcia płacenia podatków trzeba rozdymać koszty.Coś mi sie wydaje,że
    hołdujesz zasadzie jaka panuje w naszym Sejmie.Skutki tego widać jak na
    dłoni.Hasło "niepłacenia podatków" jest dobre,ale tylko "na wierzchu"
    ,bo w środku siedzi "koń trojański".
    Ja tam wolę mimo wszystko mieć jak najmniejsze koszty i dużą różnicę
    pomiędzy nimi i przychodem,a podatki hmm najlepiej jakby ich nie
    było,choć nie do końca.O czym byśmy wtedy pisali:-))

    > ...ależ "odzyskanie podatku" polega na zaliczeniu w KUP :)

    Ale dochód tracisz,a po to pracujesz.A może się mylę?

    > (i już wybywam z wątku !)

    Namotałeś i niektórzy jeszcze mogą uwierzyć,że" droga do raju" prowadzi
    poprzez wydawanie kasy.Jak Ty wychowujesz młodzież czytającą z zapartym
    tchem te nasze posty.Co z nich wyrośnie? :-))) Gdzie tylu w Sejmie się
    zmieści? :-)))
    Jacek