    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co z tych rzeczy mozna odliczyć ?
    Date: Wed, 6 Nov 2002 19:45:09 +0100

    Użytkownik "cotk" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqb5cm$1e1$1@news.tpi.pl...
    > Jak w temacie:
    > -kuchenka gazowo-elektryczna (elektryczny piekarnik)
    > -zlewozmywak
    > -wykładzina PVC (będzie przyklejona do podłoża)
    > -okap kuchenny
    > -bateria umywalkowa
    > -nagrywarka CDRW
    > -głośniki do komputera (komputer jest związany z wykonywanym zawodem)
    Napewno możesz odliczyć ( oczywiście chodzi o ulgi podatkowe) zlewozmywak,
    bateria umywalkowa, wykładzina jak na trwale założona .Co pozostałych to
    różnie wiele zależy od podejścia US .Kuchenka jeśli wolno stojąca to raczej
    nie ,okap ostatnio ktoś pisał ze odliczył i było OK ja osobiście też kiedyś
    odliczyłam.Jeśli chodzi o ulgę przyrządy i pomoce to myśle że jeśli jest
    związane z zawodem to można odliczyć.
    Jolka