    From: "Kasia L." <k...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobić????
    Date: Tue, 19 Mar 2002 15:48:31 +0100

    > Powaznie to mało powiedziane. To jest paranoja!
    > Moja matka po operacji kolana musiała iśc na "przegląd" do orzecznika
    > z noga w gipsie (nota bene 3 pietro bez windy). Prawie chcieli jej ten
    > gips zdjąc zeby zobaczyc czy faktycznie ma tam szwy. Nie wierzyli w RTG.
    > A nasz pracownik, chłop jak byk, trzy miesiące chorował na gardło po
    > tym jak rozwalił koparka bramę sąsiedniej firmy i kazaliśmy mu
    > naprawić szkody. ZUS został zawiadomiony i nic w tej sprawie nie
    > zrobił. Chłopak w końcu wyleciał, ale co poszło z naszych składek to
    > poszło.
> [...]
    aż sie nóz w kieszeni otwiera!!!
    to własnie nasze prawo... wszedzie mówi się tylko ajcy to pracownicy są
    wielce poszkodowani, ale oty jak kombinuja i nie chce im sie pracowac to
    nikt nie wspomni... i jak się to wkońcu zakończyło? naprawił zkodę? bo ja
    mam podobna sytuację... tylko mój pracownik na myjni samochodowej zgubił
    kluczyki od samochodu klienta, który zostawił auto do posprzątania :((
    i nie wiem czy sa jakieś szanse na wyegzekwowanie od niego sumki jaką mnie
    kosztowało naprawienie szkody??
    KAsia L.