eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo zrobic , by nie zwracac tyle fiskusowi ?(PIT) Jakie ulgi ? Poradzcie ... › Re: Co zrobic , by nie zwracac tyle fiskusowi ?(PIT) Jakie ulgi ? Poradzcie...
  • Data: 2004-02-13 15:39:48
    Temat: Re: Co zrobic , by nie zwracac tyle fiskusowi ?(PIT) Jakie ulgi ? Poradzcie...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-13 10:55, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako TH wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > tak możesz odliczyć 19 % ale nie więcej niż 433,20 zł

    Dziękuję ...

    > nie dawniej można było, ale teraz nie cyt" ODLICZENIU NIE PODLEGAJĄ
    > DAROWIZNY NA RZECZ OSÓB FIZYCZNYCH

    Hmmm ... a co z tym zapisem, że na cele rehabilitacyjne, na opieke dla
    osoby z grupą (jeśli ta osoba była w szpitalu i wymagała opieki
    pielęgniarskiej) Czy mogłem daćdarowizne w jakiejś tam kwocie na
    opłacenie pielęgniarki ? Tak jakoś coś dziwnie wyczytałem w poradniku
    (pomijam, że pielęgniarką zawodową byłaby moja siostra) ... Proszę o
    jakieś podpowiedzi w tej kwestiii ... JA MUSZĘ UCIEC Z TYM GROSZEM ! ! ! ;)

    > A szkoda, trzeba było

    Fakt ... w tym roku podejmuje nauke ;)

    Również pozdrawiam ... i dziękuję za pomoc.

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?