  • Data: 2011-01-07 16:53:05
    Temat: Re: Co zrobić żeby płacić niższy ZUS ?
    Od: Piotr N <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doskonale rozumiem Twoja sytuacje, ja zamiast firmy moge wykonywac
    uslugi w oparciu o umowe o dzielo z przekazaniem praw autorskich. Moze
    Twoje uslugi mozesz tez oprzec o taka umowe. Wtedy wogole nie placisz ZUS-u.

    Dla mnie zmuszanie ludzi do placenia ZUS-u to paranoja. nie moge
    zrozumiec dlaczego nie mozna prowadzic DG bez ubezpieczen. O ile bardzo
    chcialbym placic NFZ (dla osob fizycznych nie prowadzacych DG skladka
    NFZ z tego co sie orientuje jest wyzsza o jakies 100 zl ) to nie ma mowy
    zebym wyrzucal w bloto pieniadze na "niby" emeryture.

    O co chodzi z zatrudnieniem na Slowacji ?