  • Data: 2006-05-16 05:21:53
    Temat: Re: Czy ZUS przysyła upomnienie do zapłaty?
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    achtung napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Jak w temacie. Czy ZUS przysyła upomnienie do zapłaty zaległych składek.
    > Jeżeli nie zapłaciłem 10.05 to kiedy się upomni i w jaki sposób? Czy
    > otrzymam jakieś kary, czy tylko odsetki? Jak to wygląda w praktyce.
    > Zalegam z jedną składką.

    IMHO nic nie przysyłają. Praktyka mówi że przypominaja sobie po jakimś
    czasie kiedy odsetki doganiają należność głowną. Jak będziesz płacił
    składkę,t o wylicz sobie sam odsetki, jak nie przekrocza 6zł (coś koło)
    to nie płać, jak przekroczą - zapłać...

    --
    TLZ.| Chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262