    From: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy biuro rachunkowe odpowiada za błędy ?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 15:25:20 +0100

    > Czy gdy biuro popełni blad , który skutkuje np. jakąś karą
    > finansową (albo odsetkami) to oni płaca to z własnej kieszeni,
    > czy mimo wszystko ja to musze zapłacić ?

    Płaci zawsze podatnik czyli ty ale potem biuro zwraca ci pieniądze (są
    zazwyczaj ubezpieczni od takich przypadków, zapytaj przy podpisywaniu
    umowy). Ale nie wiem czy po prostu dostaje się od nich pieniądze czy tez
    wytacza się sprawę by poszło z ubezpieczenia biura.

    Podpisanie umowy z biurem to dobre rozwiazanie. Ja w poczatkach swojej
    zaległosci zaufałam księgowej, która rozliczała mi DG bez umowy za 'drobna
    opłatą' no i zrobiła mały bląd, który mnie teraz bedzie kosztował co
    najmniej 8 tys. plus możliwe odsetki od 2001 roku :( beeeee