    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy i w tym roku jest obowiązek..
    Date: 5 Jan 2003 13:32:05 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pd38.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Budzik, obudź się !! :)))) i przeczytaj wątek powyżej
    > lub nawet ten w którym się dopisałeś albo zapoznaj się z ostatnimi
    > decyzjami MF w tej kwestii http://www.lex.it.pl/serpra/pdf/d02i37.pdf
    > http://www.rp.pl/dodatki/firma_z_030102/firma_z_a_3.
    html#1

    OK, czyli o założeniu książki też nie trzeba powiadamiać, chyba że jest to
    nowa dz. gosp. Wybaczcie błędne informacje ale podałem je na podstawie
    wywieszonej informacji w US. SIC!
    Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Otóż w nowej ustawie VAt był taki
    kruczek że jak się nie przekroczy obrotu to można mimo woli przestać być
    VATowcem. Należało więc złożyć pismo że ponownie rezygnuje sięze zwolnienia
    ale...
    no właśnie podobno w grudniu wyszło jakieś rozporządzenie które
    wyprostowało tę sprawę - wie ktoś może o co chodzi i mógłby rzucić linkiem.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff